در راستای گسترش تعاملات بینبخشی و ارتقاء برنامههای پیشگیرانه در حوزه آسیبهای اجتماعی، جلسهای با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر و نمایندگان نیروی انتظامی برگزار شد.
در این نشست، بر پیشگیری از اعتیاد و حمایت از خانوادههای آسیبدیده تأکید شد و راهکارهای همکاری در حوزه آموزش، آگاهسازی عمومی و اجرای طرحهای مشترک بررسی گردید.
خانم خلیلی با اشاره به نقش مؤثر بهزیستی در توانمندسازی اقشار آسیبپذیر، خواستار تعامل نزدیکتر میان دو نهاد جهت کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی شد.
در پایان این جلسه، بر تداوم همکاریهای بیننهادی و برنامهریزی برای اجرای اقدامات مشترک با هدف پیشگیری از آسیبهای ناشی از اعتیاد در سطح شهرستان توافق شد.












نظر شما